PDA

Volledige versie bekijken : Sonntag - Nazorg

sputnikc
13 december 2012, 19:52
Ik heb met m'n 43 cm Sonntag SL-S een probleempje dat er scheurtjes in de base komen.
Door de weinige surfuren dit jaar en dus ook de weinige tijd om met Joerg (Sonntag) te mailen ed is de vin ondertussen 2.5 j oud.

Nu toch even deze week getracht om goede foto's te maken en alweer snel een antwoord gekregen van Familie Sonntag dat ik op basis van de foto's de vin mag opsturen en zij een stress test gaan doen om te vergelijken met de oorspronkelijke waarden in de database (ze houden dus blijkbaar alles bij)
Als deze nog ok zijn gaan ze de base herstellen. Als de waarden niet ok zijn vermoed ik een nieuwe vin.

Het mag ook even gezegd worden dat de nazorg bij deze vinnen dus best wel goed mag genoemd worden.

Ik blijf een fan :)

Ojoj
14 december 2012, 00:37
Ik heb met m'n 43 cm Sonntag SL-S een probleempje dat er scheurtjes in de base komen.
Door de weinige surfuren dit jaar en dus ook de weinige tijd om met Joerg (Sonntag) te mailen ed is de vin ondertussen 2.5 j oud.

Nu toch even deze week getracht om goede foto's te maken en alweer snel een antwoord gekregen van Familie Sonntag dat ik op basis van de foto's de vin mag opsturen en zij een stress test gaan doen om te vergelijken met de oorspronkelijke waarden in de database (ze houden dus blijkbaar alles bij)
Als deze nog ok zijn gaan ze de base herstellen. Als de waarden niet ok zijn vermoed ik een nieuwe vin.

Het mag ook even gezegd worden dat de nazorg bij deze vinnen dus best wel goed mag genoemd worden.

Ik blijf een fan :)

Wtf en dat bij een twee jaar oude vin. Sonntag weet wel wat service is zeg, petje af.
Ik wist al dat ik goed zat met m'n vinnetjes, dat is bij deze nog even bevestigd.

Goed bezig!

Dave
16 december 2012, 19:09
Ja dat is wel heel mooi. Ze zijn nog een jonge speler op de vinnenmarkt die enkele vaste waarden kent en de SL-P vinnen in grote maten
kan je ook niet goedkoop noemen (welke zijn dat nog wel??) maar dat is wel knap om na die periode toch zo'n service te bieden.
Want zeg nu zelf, hoe makkelijk kan je zeuren over het aantal vaarsessies met een bepaalde vin??

Ik blijf ook fan.. maar ga toch iets anders uitproberen, héhéhé!!